خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/12 - 15:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
توسلی مطرح کرد:

اختصاص اعتبار برای تکمیل ساخت چند مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت در بهار و کبودرآهنگ

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: مقرر شد اعتبار لازم جهت تکمیل چند مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت که در حوزه انتخابیه در حال ساخت هستند در نظر گرفته شود و امیدواریم که این موضوع در اسرع وقت انجام گیرد.

فتح اله توسلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر جلسه ای با رئیس سازمان شهرداری ها و معاون عمرانی کشور داشتم که در خصوص کاستی های شهرداری های حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شد و مقرر گردید دستگاه هایی نظیر آتش نشانی و ... بهآنها اختصاص یابد.

وی افزود: برای حل مشکلات محورهای مواصلاتی حوزه انتخابیه  و تامین اعتبار جهت تکمیل این پروژه ها جلسه ای هم با وزیر راه و شهرسازی داشتم که تعداد پروژ ه های مشخص را اعلام نمودیم تا اعتبار لازم برای تکمیل آنها در نظر گرفته شود.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس بیان کرد: در موضوع بهداشت و درمان هم نشستی با وزیر بهداشت داشتم که در این نشست پیرامون رفع مشکلات بیمارستان های حوزه انتخابیه و همچنین تامین امکانات و تجهیزات پزشکی برای مرکز درمانی صحبت شد و مقرر گردید دستورات لازم را در این رابطه صادر کنند.

توسلی عنوان کرد: همچنین مقرر شد اعتبار لازم جهت تکمیل چند مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت که در حوزه انتخابیه در حال ساخت هستند در نظر گرفته شود و امیدواریم که این موضوع در اسرع وقت انجام گیرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 377959
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار